|
e-Dot pakt dingen anders aan, hierdoor kunnen wij kwalitatief hoogstaande diensten leveren tegen gunstige tarieven. Niet alleen werken wij met een volledig geautomatiseerd systeem en zorgen wij dat we samenwerken met alleen zeer betrouwbare partners, wij zorgen er voor dat we er zijn voor u; elke dag van de week. Aan alle details zijn gedacht, kwaliteit en gebruiksgemak staan bij ons voorop.
Onze diensten als een gratis antwoordnummer en online betaalmogelijkheden zijn slechts enkele details waar aan is gedacht en waarom onze klanten tevreden zijn over onze dienstverlening en producten. Helderheid is ook iets waar wij naar streven, wij zorgen er voor dat u niet komt te staan voor verrassingen of onduidelijkheden. Zo staan al onze prijzen inclusief btw en andere toeslagen vermeld.
Enkele van onze voordelen op een rijtje
- Prijzen inclusief toeslagen en btw
Helderheid is iets waar wij naar streven, wij zorgen er voor dat u niet komt te staan voor verrassingen of onduidelijkheden. Zo staan al onze prijzen inclusief btw en andere toeslagen vermeld. Waarom iets weg laten wat u toch wel zou moeten betalen? Dat zou het voor u en voor ons niet bepaalt duidelijker maken.
- Geen verrassingen achteraf
U als (potentiele) klant bent bij ons belangrijk, we houden u graag tevreden en wij zouden net als u niet graag achteraf voor onaangename verrassingen komen te staan. Daarom proberen wij zo duidelijk mogelijk te zijn, u betaalt bij geen enkele dienst of product setup kosten (eenmalige opstart kosten). Zo is de prijs die u op onze website ziet de daadwerkelijke prijs die u eventueel in rekening gebracht zal worden. En als wij een eenmalige actie hebben voor het eerste jaar dat u een dienst afneemt zullen wij duidelijk op onze website vermelden dat deze prijs het tweede jaar afwijkend zal zijn, als u dit niet duidelijk vermeld ziet staan dan kunt u er dus gewoon vanuitgaan dat de prijs elk jaar hetzelfde zal zijn. Wij zullen nooit tussentijds de prijzen ophogen voor reeds in gebruik genomen diensten.
- Online betaalmogelijkheden
Om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken kunt u direct na het plaatsen van een bestelling uw betaling voldoen via ons online betaalsysteem. In dit betaalsysteem kunt u betalen met uw creditcard (Visa/Mastercard) of via iDEAL, de betaalmethode waarmee u als internet bankierende gebruiker van de ABN Amro, Rabobank of de ING bank gebruik van kunt maken. Voor het online betalen brengen wij geen extra kosten in rekening. Maar u kunt natuurlijk ook gewoon het bedrag overboeken naar onze bankrekening, wat voor u het makkelijkst is.
- Unieke klantenomgeving
My e-Dot is onze unieke klantomgeving waarin u bestellingen kunnen plaatsen en al uw diensten volledig kunt beheren, 24 uur per dag. Zo kunt u al uw diensten aanpassen en wijzigen in een andere dienst wanneer u maar wenst, wijzigingen worden vrijwel direct verwerkt. Dit alles gebeurt daarnaast in een zeer gebruikersvriendelijke omgeving.
- Een gratis antwoordnummer
Soms dient u ons een formulier op te sturen (voor bijvoorbeeld de optie 'privacy in whois'), en dit kan soms best vervelend zijn. Om het u wat gemakkelijker te maken kunt u formulieren gewoon naar ons gratis antwoordnummer toe sturen, u hoeft dan geen postzegel op de envelop te plakken. Deze gegevens krijgt u na het plaatsen van uw bestelling op uw scherm, u kunt uw formulieren met een klik op de muis uitprinten en vervolgens kunt u het ondertekenen en opsturen. U kunt dit uiteraard ook gewoon per fax doen of ingescand per e-mail.
- Zonder problemen weg verhuizen
Als u niet tevreden bent over onze dienstverlening of om een andere reden ooit weg bij ons wilt, u kunt uw domeinnamen zonder problemen meenemen. Het enige wat u hoeft te doen is in uw klantenomgeving dit aan te geven bij uw domeinnaam, alle instructies verschijnen vervolgens op uw scherm.
- De hoogst mogelijke kwaliteit
Wij kiezen vrijwel altijd voor de hoogst mogelijke kwaliteit dienstverlening, zo zijn bijvoorbeeld onze nameservers verspreid over drie fysiek verschillende locaties zodat uw domeinnaam gegarandeerd altijd online blijft. Voor onze webhosting servers hebben wij gekozen voor de best mogelijke A-merken hardware en software. Zo maken wij bijvoorbeeld gebruik van cPanel, de marktleider op het gebied van webhosting beheer, de mogelijkheden zijn eindeloos en het gebruiksgemak kent geen grenzen. Neemt u eens een kijkje bij de demonstratie van cPanel, zo kunt u zien waarmee u uw website kunt beheren. Ook werken wij met een nagenoeg volledig geautomatiseerd systeem waardoor de kans op menselijke fouten geminimaliseerd is en de snelheid van bijvoorbeeld het verwerken van bestellingen optimaal is. Hiervan kunt u alleen maar profiteren.
- Na bestellen direct aan de slag
Meer dan 90% van de bestellingen worden binnen 5 minuten geactiveerd, dit wil zeggen dat u vaak vrijwel direct aan de slag kunt. Bij het bestellen van een hostingpakket duurt het altijd eventjes voordat uw domeinnaam bereikbaar is (in het geval van een .nl binnen 12 uur, in het geval van .com bijvoorbeeld binnen enkele uren). Daarom maken wij voor u een tijdelijke domeinnaam aan, zodat u toch gelijk gebruik kunt maken van uw hostingpakket, tot uw echte domeinnaam bereikbaar is. In het geval van de overige diensten kunt u vaak ook vrijwel direct aan de slag met het beheren van uw domeinnaam.
- Elke dag van de week support
Elke dag van de week staan wij voor u klaar om u te ondersteunen, uw bestellingen te activeren en o.a. uw betalingen te verwerken. Wij beseffen ook dat u vooral op uw vrije dagen en in het weekend aan uw website wilt werken of vragen heeft, en ook dan zullen wij binnen korte tijd uw verzoeken inwilligen of uw vragen beantwoorden. Ook zijn wij vaak 's avonds bereikbaar en kunt u ons altijd een e-mail sturen of een support ticket aanmaken. Tevens worden onze servers 7 dagen per week en 24 uur per dag in de gaten gehouden zodat wij direct op de hoogte zijn van eventuele problemen.


|
|