Op deze pagina vindt u meer informatie over diverse pre-sales onderwerpen, als u eenmaal diensten bij ons afneemt en hierover vragen heeft of problemen mee ondervind kunt u in uw My e-Dot een zeer uitgebreide support-database vinden vol met handleidingen en veel gestelde vragen.

Mocht u ondanks deze informatie en de informatie op alle andere pagina's nog vragen of opmerkingen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op.

Waar kunnen we u over informeren?
Sitemap · Een overzicht van alle beschikbare pagina's en informatie
Referenties · Enkele websites van klanten van e-Dot (zie ook portfolio)
Netwerk · Informatie over het netwerk en de servers van e-Dot
FAQ · Veel gestelde pre-sales vragen over onze diensten
Terminologie · Betekenis van (technische) termen gerelateerd aan e-Dot
e-Dot · Informatie over e-Dot en onze aanpak


Wij beseffen ons dat u ook in het weekend graag wilt werken aan uw website, en dan ook behoefte hebt aan ondersteuning. Ons support team is daarop ingesteld, en is zeven dagen per week beschikbaar. U kunt bij ons altijd op een snelle reactie rekenen.
 

Hulp en informatie

home   |   sitemap   |   contact
  • Inloggen in uw My e-Dot:
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:
Veilig online betalen via iDEAL of een creditcard.